Povrat robe

Želite li vratiti paket? Nema problema!

Želimo da naši klijenti budu zadovoljni MAKEUP uslugama, stoga nudimo praktičan sustav povrata proizvoda. Samo trebate slijediti nekoliko jednostavnih koraka.

 

1. Pripremite obrazac zahtjeva za povrat.

a) Ako primijetite oštećenje paketa u prisustvu dostavljača, fotografirajte oštećenje i odbijte ga preuzeti.

b) Ukoliko paket nije oštećen i želite ga vratiti, možete to učiniti u roku od 14 dana od dana primitka, pod uvjetom da nije otvaran. Molimo ispunite obrazac zahtjeva za povrat. Imajte na umu da je povrat moguć samo za cijeli paket i prihvaćamo povrat samo u originalnom, neotvorenom pakiranju.

Vraćeni proizvodi moraju ostati nekorišteni, u stanju u kakvom su primljeni, te u originalnoj kutiji i/ili pakiranju. Budući da se rok trajanja kozmetike označene oznakom PAO (period nakon otvaranja) računa od trenutka prvog skidanja poklopca sa zatvorenog pakiranja, nije moguće vratiti otvorene, testirane, swatchane ili korištene artikle.

c)  Nažalost, čak ni najpoznatiji brendovi nisu imuni na proizvodne probleme, iako su oni rijetki. Ako ste primili proizvod sa nedostatkom, ispunite odgovarajući obrazac, navodeći o čemu se radi.

 

2. Pošaljite e-poštom skeniranu kopiju ili fotografiju obrasca za prijavu i fotografiju proizvoda ili oštećenog paketa našoj korisničkoj službi.

Fotografije će nam pomoći razumjeti problem, ubrzati povrat proizvoda i povrat novca. Naša služba za korisnike obradit će vašu prijavu i će zatražiti od vas da robu sigurno zapakirate u vrećicu ili kutiju za povrat. Molimo, obavezno uključite obrazac za povratak i kopiju računa u torbu/kutiju. Trebat će nam da prihvate vaš povrat.

 

3. Kurir će preuzeti paket i organizirati povrat.

 

4. U roku od 14 dana od primitka vašeg povrata, pregledat ćemo vraćenu robu i izvršiti povratak novca. O statusu povrata obavijestit ćemo vas e-poštom.

 

Korisnički račun

Povrat zaboravljene lozinke

mi ćemo vas sami nazvati!